Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг:
- EU/US зах зээлд Компанийн экспортын бүтээгдэхүүний борлуулалтыг өсгөх, Компанийн болон болон брэнд бүтээгдэхүүнүүдийн танигдсан байдал, нэр хүндийг өсгөх.
- Экспортын борлуулалтын зорилго, зорилт, төслийн болон үйл ажиллагааны төлөвлөгөөг боловсруулж, хэрэгжүүлэх.
- Харилцагч байгууллага, дистрибьюторуудтай мэргэжлийн болон урт хугацааны харилцаа тогтоож, хамтран ажиллах. Харилцагч байгууллагын холбогдох албан тушаалтнуудтай байнгын холбоотой ажиллах.
- Хариуцсан зах зээлд шинэ харилцагч нарын тоог нэмэгдхүүлэх, худалдан авалтын хэмжээг өсгөх ажлыг зохион байгуулах
Тавигдах шаардлага:
- Бизнесийн удирдлага, Маркетинг, Олон улсын худалдаа зэрэг чиглэлээр баклавр ба түүнээс дээш зэрэгтэй
- Борлуулалт, маркетингийн, гадаад худалдааны чиглэлээр 1-оос доошгүй жилийн туршлагатай
- Хэрэглээний програмууд, photoshop, Visio г.м бүтцийн программ, Outlook програмуудыг хэрэглээний түвшинд эзэмшсэн
- Англи хэлний ахисан түвшний мэдлэгтэй